Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Martinice v Krkonoších (žst)


Název stanice: Martinice v Krkonoších
Číslo stanice: 569301
Zkratka: MVK
Kilometrická poloha: 88,978
Provozní obvod: Trutnov
Provozovatel: SŽDC
Trať:
Předchozí stanice: Roztoky u Jilemnice
Následující stanice a zastávka: Jilemnice
Horní Branná

Popis

Železniční stanice Martinice v Krkonoších čeká na vložení historického a faktického popisu. Máte-li informace k dispozici, napište nám prosím do komentáře pod článkem.

V roce 2005 byla ve stanice Martinice v Krkonoších ještě mechanická návěstidla v každodenním čilém provozu.
V roce 2005 byla ve stanice Martinice v Krkonoších ještě mechanická návěstidla v každodenním čilém provozu.
Dne 13. června 2015 zastavil v Martinicích proslulý legiovlak. Foto <a href="http://hartanet.rajce.idnes.cz/">Zdeněk Horák</a>.
Dne 13. června 2015 zastavil v Martinicích proslulý legiovlak. Foto Zdeněk Horák.
Lokomotiva 423.0145 při dozbrojování u vodního jeřábu ve stanici Martinice v Krkonoších. Foto <a href="http://hartanet.rajce.idnes.cz/">Zdeněk Horák</a>.
Lokomotiva 423.0145 při dozbrojování u vodního jeřábu ve stanici Martinice v Krkonoších. Foto Zdeněk Horák.
Kromě nepatrných detailů by mohla být fotografie klidně pořízena ne v roce 2015, ale v roce 1935. Foto <a href="http://hartanet.rajce.idnes.cz/">Zdeněk Horák</a>.
Kromě nepatrných detailů by mohla být fotografie klidně pořízena ne v roce 2015, ale v roce 1935. Foto Zdeněk Horák.
Lokomotiva 423 0145 byla vyrobena v roce 1937 a patřila k nejtypičtější řadě prvorepublikových i poválečných ČSD na místních tratích, která získala přezdívku velkej bejček. Pravděpodobně dříve jezdila také přes Martinice. Foto <a href=http://hartanet.rajce.idnes.cz/>Zdeněk Horák</a>.
Lokomotiva 423 0145 byla vyrobena v roce 1937 a patřila k nejtypičtější řadě prvorepublikových i poválečných ČSD na místních tratích, která získala přezdívku velkej bejček. Pravděpodobně dříve jezdila také přes Martinice. Foto Zdeněk Horák.

Zdroje

  1. Číselník železničních stanic, dopravně zajímavých a tarifních míst SŽDC SR70.



Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 18. 6. 2014 byl naposledy upraven dne 9. 10. 2017 a zobrazen celkem 20397×, naposledy dne 8. 10. 2025 v 14:13.

Texty na téma Martinice v Krkonoších (žst)

Zpět | Nahoru

hr. infr. Havířov (hranice infrastruktury)
Téma:
Seznam českých železničních zastávek a stanic
Seznam železničních zastávek a stanic v ČR obsahuje všechny železniční stanice, zastávky a tarifní nebo jinak zajímavá místa (hlásky, hradla, místa pro odstu…

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:


Autor: Petr PěničkaČas: 8. 10. 2017, 21:57
Dobrý den,
text u druhé fotografie je nepravdivý. Jedná se fotografii ze zastavení Legiovlaku v Martinicích, které se konalo 13.6.2015. viz http://www.csol.cz/domains/csol.cz/index.php/legiovlak/legiovlak-2015/legiovlak-v-martinicich-v-krkonosich-2015
Ostatní fotografie jsou ze stejné akce.

Děkuji za opravu a přeji pěkný den

Petr Pěnička
Spolek železniční historie Martinice v Krkonoších



Stránka: